Poslovna rješenja, Računovodstvo, Preduzetnički kutak
PANTHEON DMS – Smanjite troškove, povećajte efikasnost i pojednostavite poslovanje
Elektronski ili papirni dokumenti sastavni su dio poslovanja. Upravljanje poslovnim informacijama, uglavnom iz nekoliko različitih izvora, izazovan je zadatak.
Da li ste se ikad zapitali koliko vremena u preduzeću trošite na preuzimanje i unos dokumentacije, a koliko se zapravo zaista bavite svojim poslom? Još uvijek prekucavate podatke i informacije? Koliko grešaka napravite i koliko vas koštaju?
Prvobitna svrha rješenja je upravljanje dokumentima, što omogućava elektronsko snimanje i kontrolu radnih tokova upravljanjem cjelokupnom dokumentacijom u kompaniji. Sistem osigurava brži protok dokumenata u kompaniji, smanjuje troškove rukovanja dokumentima i omogućava efikasan pristup dokumentima i informacijama u trenutku kada su nam potrebni.
“Kompanije koriste dokumentacioni sistem kako bi kontrolisale elektronsko poslovanje. Savremeni dokumentacioni sistem, povezan sa poslovnim procesima, podiže organizovanost kompanije i produktivnost zaposlenih na viši nivo, a nadasve uređuje upravljanje dokumentima i njihovo čuvanje. Dokumentacioni sistem PANTHEON DMS ne samo da omogućava upravljanje dokumentima i njihovo dijeljenje, već upravlja i čitavim životnim ciklusom različitih vrsta dokumentacije. Naime, on nadgleda poslovne procese, upravlja eDokumentacijom i eKnjiženjima“ objašnjava Zoran Nestorović, savjetnik za eServise u Datalabu. |
Šta je PANTHEON DMS?
PANTHEON DMS je sveobuhvatno rješenje koje omogućava poslovanje bez papira. Rješenje je moćan dokumentacioni sistem koje omogućava lako pronalaženje i obradu dokumenata, kroz unapred definisane poslovne procese.
Zašto koristiti DMS?
Kompanije koriste dokumentacioni sistem kako bi kontrolisale elektronsko poslovanje. Savremeni dokumentacioni sistem, povezan sa poslovnim procesima, povećava organizovanost kompanije i produktivnost zaposlenih na viši nivo, a nadasve uređuje upravljanje dokumentima i njihovo čuvanje.
PANTHEON DMS dokumentacioni sistem ne samo da znači upravljanje dokumentima i njihovu razmjenu, već upravlja i čitavim životnim ciklusom različitih vrsta dokumentacije. Rješenje spaja na jednom mjestu WorkFlow – unapred definisane poslovne procese, upravljanje eDokumentacijom i eKnjiženje.
Koje su ključne prednosti
Veća efikasnost poslovanja – pojednostavljeno poslovanje sa dokumentacijom i posljedično povećana efikasnost.
Sve na jednom mjestu – rješenje omogućava centralizovano upravljanje dokumentima u preduzeću i procesima važnim za poslovanje.
Sigurnost – pristup dokumentima je kontrolisan i pristupačan, a takođe omogućava podešavanje perioda čuvanja.
Smanjenje ručnog unosa i manje grešaka – sistem omogućava optičko čitanje dokumenata, izbegavajući nepotrebno prekucavanje i posljedično greške.
Jednostavna i brza pretraga dokumenata –napredni pretraživač omogućava brzo i jednostavno pretraživanje dokumenata.
Povećana mobilnost – pristup dokumentima u blo kom trenutku.
Automatizacija procesa – upravljanje cjelokupnim životnim ciklusom obrade dokumenata.
Ažurne poslovne informacije –neposredna razmjena dokumenata omogućava stalnu kontrolu nad poslovanjem i uvijek ažurne informacije.
Imajte nadzor nad dokumentima i poslovnim procesima.
U zavisnosti od prirode vašeg poslovanja, sistem za upravljanje dokumentima (DMS) može ponuditi više ključnih prednosti vašoj organizaciji. Pored toga, da poslovanjem bez papira izbjegavamo gomilanje dokumentacije, štampanje i prekucavanja, osiguravamo i jasnu preglednost kreiranja, pregleda i ispravke dokumenata. Na taj način im pružamo pravnu valjanost i dugoročno ih možemo čuvati u namjenskim arhivama. Uvođenje PANTHEON DMS-a je definitivno poželjno, jer olakšava poštovanje zakona o čuvanju dokumentacije, a istovremeno optimizuje određene administrativne procese i na taj način štedi vrijeme i olakšava posao zaposlenima.
Više informacija na www.datalab.me ili na 020 21 21 21